sobota, 28 grudnia 2013

Piekło zaczyna zamarzać

Witam ponownie. To ostatni tego typu post na tym blogu, następne będą już kolejnymi rozdziałami powoli kończącymi ILoveYou Kedavrę.
Do Rozalii Rouly: Będę pisać, ale inną historię. Cieszę się, że podoba Ci się mój styl pisania, ale ja naprawdę już nie czuję się w tej tematyce. Historia Toma i Susan nie skończy się tak od razu. Napiszę w najgorszym wypadku jeszcze jeden rozdział, wyjaśniający i logicznie zamykający całość.
Do Mahomo: Ty już wiesz co nas tam czeka, tam, w Nowym Świecie :)

Tak czy inaczej, zapraszam na gotowy już, opublikowany Prolog:
http://sheera-laufeyson.blogspot.com/

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Susan Beck/Sheera Laufeyson

9 komentarzy:

  1. A ja jednak będę się upierac. Kocham twój styl, ale także blogi o tematyce świata magii z Harry'ego Pottera. Rozumiem, że chcesz skończyc tę historię, ale fajnie by było, gdybyś napisała jeszcze jeden (co najmniej) powiązany z czarodziejami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeden na pewno, może nawet więcej :)

      Usuń
    2. Ah i jakby co to ja, Susan Beck :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, tylko szybko <3 i błagam, nie Dramione...To takie oklepane :/

      Usuń
  2. Wiem! ;3 a co do Susan i Toma to jak bedzie TYLKO JEDEN ROZDZIAL konczacy to wszystko to Twoje zycie moze sie skonczyc szybciej niz Ci sie wydaje.. ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.google.pl/search?q=loki+i've+got+an+army&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KcPBUujfGKXJ4wTcroGYBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=774#facrc=_&imgdii=_&imgrc=YTplF_n9eCyE_M%3A%3BPqk57WkXC9FkgM%3Bhttp%253A%252F%252F2.bp.blogspot.com%252F-X-mqY2QmLtk%252FT5hQgs4gcmI%252FAAAAAAAAA2o%252FXi1_iCecN90%252Fs1600%252FI%252Bhave%252Ban%252Barmy.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fsmittenoverbooks.blogspot.com%252F2012%252F04%252Frandom-ramblings-14-avengers-saved-us.html%3B642%3B346
      Mój mąż mnie obroni <3

      Usuń
  3. Pewnie tego nie przeczytasz, ale cóż… warto spytać, prawda?
    Czy kiedyś pojawi się jeszcze nowy rozdział? Bardzo bym chciała, twoja historia jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju...
    Pozdrawiam,
    Arachne

    OdpowiedzUsuń