sobota, 14 września 2013

Ogłoszenia parafialne

Moi kochani Czytelnicy! Mam do Was ogromną prośbę!
Wzięłam udział w konkursie na opowiadanie organizowanym przez chomikuj.pl i interia.pl. Bardzo zależy mi na zajęciu jakiegoś miejsca. Potrzebuję głosów. Nie zaważą one nad ostatecznym wynikiem, ale są bardzo istotne. Jeśli moglibyście, bardzo Was proszę o zagłosowanie tutaj: http://chomikuj.pl/konkurs_literacki/zgloszenia
na opowiadanie pod tytułem "Beck".
Z góry Wam bardzo dziękuję!

P.S. Następny post, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, pojawi się jutro lub pojutrze.
Kocham Was! :*

2 komentarze:

  1. Próbowałam, ale ja nie mam konta na chomikuj.pl, więc nie mogę oddać głosu.
    A konkurs w "Proroku nie zawsze Codziennym" aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja juz sie najaralam, ze jest nowy rozdzial.. :( ja chceeeeeee nowy rozdzial!!!!!!!! :( ;*

    OdpowiedzUsuń